klik 4 chat

P.E:: KHAS BUAT MYMIR..

nukilan TENTANG KITA pada 6/16/2012 10:07:00 PTG
cintaku adalah milikmu
hatiku  telah dikuasai olehmu
kasih sayangku hanya untukmu
jiwa dan ragaku juga hanya untukmu
semua padaku milikmu jua...

dengan adanya cintamu aku bahagia
dengan dirimu yang memenuhi hatiku buat aku rindu
kasih sayangmu padaku buat ku terharu
juga jiwa dan ragaku telah dimiliki olehmu
membuatku rasa bahagia bersamamu...

bersama dengan cintaku jantungku hatiku syankQ aku senantiasa bahagia...
aku hanya boleh bersama dengan dia (syankQ) tidak boleh jika tidak bersama dia...
dia pendorong hidupku, dia sumber inspirasiku, dia juga cinta matiku...
aku cinta dengan Amirah Abd Raup dengan kesungguhan hatiku yang ikhlas ini, ingin ku serahkan segalanya pada cintaku ini....   aku amat mencintai dirinya, aku tidak mahu berpisah dengannya, aku mahu hubungan kami bermula dengan cinta diteruskan dengan perkahwinan yang sah dan hidup bersama hingga akhir hayat ku ini...


I Luv U syankQ..
always love u in my life;
Mohammad Syafie Mansyur never not loving U....



0 kawan bercerita:

 

Cerita Tentang Kita Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting